اینجاست

خرید هاست پربازدید و خرید هاست حرفه ای

اینجاست

خرید هاست پربازدید و خرید هاست حرفه ای

عکس نوشته خدایا یه سوال



عکس نوشته خدایا یه سوال



wisgoon

wisgoon



wisgoon

wisgoon



wisgoon

wisgoon



wisgoon

wisgoon



wisgoon

wisgoon



خدایاچرا من

خدایاچرا من



عکس نوشته جدید در مورد خدا

عکس نوشته جدید در مورد خدا



Images about عکنوشتهجدید tag on instagram

Images about عکنوشتهجدید tag on instagram



عکس نوشته عاشقانه غم دل

عکس نوشته عاشقانه غم دل



محمد صفرزاده لیست فعالیت های من

محمد صفرزاده لیست فعالیت های من



wisgoon

wisgoon



wisgoon

wisgoon



عکس نوشته های غمگین برای پروفایل

عکس نوشته های غمگین برای پروفایل



wisgoon

wisgoon



عکس نوشته معنوی در مورد خدا جملات زیبا برای خدا

عکس نوشته معنوی در مورد خدا جملات زیبا برای خدا



تـک درختـــم ســــوخت بگذار جنگل بسوزد

تـک درختـــم ســــوخت بگذار جنگل بسوزد


wisgoon

نوشته یه god a by question عکس سوال photo خدایا خدایا یه سوال بقیه باهات نسبتی دارن 87 ویژه کنید عکس و تصویر خدایا یه سوال بقیه باهات نسبتی دارن خدایا یه سوال بقیه باهات نسبتی دارن 31 شهریور 1396 3k عکس نوشته 22 87 انتشار لیست لایک کنندهها بیشتر بستن دانلود نرمافزار اندروید ویسگون دانلود از بازار کانال رسمی ویسگون در تلگرام

wisgoon

god خدایا by سوال نوشته a question یه photo عکس 30 آبان 1394 – کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد ناله کنم بگویدم دم مزن و بیان مکن از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید telegrammemonligh مشگلاینعکسباکدامینقوانینویسگونمقایرتداردقبلحذفاگهربطهاینیستبگید 10 دقیقه پیش 837 fuoad خیالت بــــرده خــواب از ما و خود آسوده میخوابی بخــــواب 

wisgoon

یه god photo a خدایا نوشته سوال by عکس question ر 1393 – ورزش های عمومی فوتبال والیبال خانواده کودکان و والدین ازدواج جهان خلقت طبیعت حیوانات سبک زندگی خوراکی عاشقانه ها مد و لباس زنانه مد و لباس مردانه شخصی برترین کاربران آمار کلی آمار ماهانه آمار گروهها 000 قوانین تماس با ما 53 ویژه کنید عکس و تصویر خدایا یه سوال بقیه باهات نسبتی دارن عایا 

خدایا یه سوال

خدایا عکس photo by a سوال god question نوشته یه خدایا یه سوال – آلبوم عکس نوشته های من – گالری تصاویر سوگل رضوی

عکس نوشته های غمگین برای پروفایل

عکس question a سوال خدایا god photo by یه نوشته انقد سوال تو سرمه اما نمی پرسم ازت انگار الان دیوونه ها حالم رو میدونن فقط مجموعه عکس نوشته های زیبا و خاص برای پروفایل تلگرام رو در این مطلب ملاحظه کنید عکس برای پروفایل عکس پروفایل تلگرام عکس نوشته پروفایل عکس پروفایل خاص میدونی چیه شاید الان به یادم نیوفتی ولی یه روزی یه جایی یه وقتی

عکس و متن زیبا از خدا 18 تصویر با کیفیت بالا

god عکس سوال نوشته question a خدایا یه by photo 2 اردیبهشت 1394 – ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻮ خدﺍ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧﺮ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ toptoopir عکس با نوشته ی فقط خدا طراحی شده در مهر ماه 96 وقتی امیدمان را ازدست میدهیم وفکرمیکنیم این پایان راه است خدا لبخندمیزند ومیگوید نگران نباش این فقط یه پیچهنه پایان راه پس امیدوار باشوبدان به دست آوردن هرچیزیزمانی دارد

عکس نوشته در مورد خدا عشق فقط خدا

a question سوال god by خدایا نوشته عکس photo یه 27 آبان 1375 – 144 مطلب با کلمهی کلیدی عکس نوشته در مورد خدا ثبت شده است – عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم

عکس نوشته معنوی در مورد خدا جملات زیبا برای خدا

نوشته سوال یه god عکس خدایا a photo question by 19 دی 1396 – بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت همه چی درست میشه جدیدترین عکس نوشته معنوی پروفایل در مورد خدا گاهی وقتها وقتی بغض میکنم دلم میخواهد خدا از آسمون به زمین بیاد اشکامو پاک کنه دستمو بگیره و بگه بیا بریم اینجا آدما اذیت میکنن جدیدترین عکس نوشته معنوی پروفایل در مورد خدا خدایا به دادم برس

خدایا حواست هست

by photo خدایا سوال نوشته god question عکس a یه نفس میخوام خوشی میخوامزندگی میخوام خدایا یه خنده از ته دل میخوام خدایا خیالت راحت بازم قلبم شکست ولی اشکالی نداره بازم میگم بازم میگم منم خدایی دارم دوست دارم خدا جونم قول میدم که دیگه همونی بشم که تو میخوای مگه نه اینکه آدم وقتی عاشق یکی میشه سعی میکنه همونجوری باشه که اون میخواد پس تو هم کمکم کن خدا جونم نوشته شده در 

عکس نوشته هایی در مورد خدا

photo نوشته god خدایا a سوال یه question by عکس خواندنیهای دیدنی درددل با خدا جملکس های عارفانه عکس های فلسفی عکس نوشته های خدا عکس نوشته هایی در مورد خدا عکس نوشته های زیبا مطالب عاشقانه مطالب خواندنی عکس و متن زیبا در مورد خدا

عکس غمگین وتنهاییدل نوشته shadi641

question خدایا سوال نوشته by یه photo عکس a god خدایا فقط ی سوالب جایی از دنیا بر میخورد اگه اونم ب اندازه ای ک من دوسش دارم دوسم داشت 356am 1214 40 1562 shadi641 عکس غمگین وتنهاییدل نوشته shadi641 میدونى دوس داشتن مثل الاکلنگ بازى کردنه وقتی دو طرف وزنشون نزدیک هم باشه بازی برای هردو طرف جذابه دوس داشتنم همینه وقتى تو حست به یه نفر 

عکس نوشته زیبا و عاشقانه متن های کوتاه عاشقانه

خدایا a نوشته سوال photo god question یه عکس by نترس چند سوال مــی پرسم و مــی روم یک چند ســال پیرت کـرده اند دو چند ســال جوانت کـرده ام سه از دلت بپرس مــال کیست چهار اگر جای خدا بودی با ما چه مــی کردی پنج کــجا برویـم دستت را بـه مـن بده عکس های عاشقانه pix love rouzegarcom 29 عکس نوشته زیبا و عاشقانه متن های کوتاه خدایا من همانی هستم که وقت و بی 

قربونت برم خــــــــــــــــــــــــــدا

عکس نوشته question photo یه god a سوال خدایا by قربونت برم خــــــــــــــــــــــــــدا – بزرگترین پایگاه پاسخگوی سوالات دینی | سوالات شرعی | قادرمرزی | شافعی مذهبان | سوالات زناشویی

بهترین راه نزدیک شدن به خدا چیست

سوال photo عکس a god یه خدایا by question نوشته 2 بهمن 1395 – داداش رضا یه سوال داشتم اینکه میدونم هر کاری ک خدا به ما گفته انجام بدین مثل نماز و روزه و عبادت وهر کار خوب دیگه ای یه جورایی به نفع خودمونه آزاده جان تو قرآن نوشته شیطان روز قیامت میگه خدایا تو هروعده ای دادی راست بود و من هروعده ای دادم دروغ بود و فقط وسوسه کردم طاقت بیار عزیزم همه ی آدما این فکرا میاد تو سرشون 

ذکر یونسیه و برآورده شدن حاجت در کلام امام صادق ع

سوال question god عکس نوشته خدایا a photo یه by 28 اردیبهشت 1392 – سوال 1 برای گفتن اذکار که با تعداد خاصی توصیه شده حتما باید اذن استاد باشه 2 گفتن ذکر یونسیه به تعداد 400 عدد بدون اذن استاد جایز هست پاسخ 1- ذکر گفتن نیازی به اجازه ندارد و اذکار برای همه مفید است اینکه چه ذکری بگوییم مهم نیست مهم این است که همواره به یاد خدا باشیم چه با ذکر الله اکبر یا سبحان 

گالری عکس های عاشقانه و عکس نوشته دل نوشته های عاشقانه

نوشته question سوال a یه خدایا عکس by photo god چند سوال مــی پرسم و مــی روم یک چند ســال پیرت کـرده اند دو چند ســال جوانت کـرده ام سه از دلت بپرس مــال کیست چهار اگر جای خدا بودی با ما چه مــی کردی پنج کــجا برویـم دستت را بـه مـن بده عکس های عاشقانه خدایا من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد می آید سراغت

اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن

by خدایا عکس question سوال نوشته a photo یه god 14 فروردین 1392 – برخی از جامعهشناسان آلمانی ادعا میکنند که عادت بیمارگونه دیدن عکس یا فیلمهای پورنو سکسی بر رفتارها و برخوردهای جنسی معتادان پورنو تأثیر منفی دارد سلام توصیه میکنم همه تون کتاب راز کنترل شهوت رو که یه جوون خوب و خوش ذوق و با تجربه به نام داداش رضا نوشته بخونین واقعا عالی و کاربردی راه های 

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود

سوال خدایا a یه question عکس by photo نوشته god 18 فروردین 1390 – این رنچ نامه را جالب یافتم چون دختری مانند میلیون ها دختر به واکاوی درون بی نهایت خودپرداخته که آن را بی ویرایش و با همان ادبیات عین متن آورده ام

بهار نیوز

god a by خدایا question یه photo نوشته عکس سوال وقتتون بخیر امیدوارم حالتون بهتر شده باشه من یه دختر 26 ساله ایرانی ساکن ایرانم ببخشید که نمیتونم خودم رو کامل معرفی کنم امیدوارم کامنت منو کامل بخونید من متاهلم سه ساله که عقد کردم اما به خاطر مشکلات مالی نمیتونیم عروسی کنیم شوهرم دانشجوی دکتراست و کار پیدا نمیکنه بی پولی و بی کاری دمار از روزگار ما در آورده پدرم 

دهانم پر از حرف است و دلم پر از درد

خدایا a سوال god عکس نوشته یه photo question by دهانم پر از حرف است و دلم پر از درد – تقدیم به تو که به رسم جاده ها دوری ولی به رسم دل با تو فاصله ای نیست

عکس نوشته های طنز و خلاقانه ایرانی 9 اردیبهشت 1394

عکس یه خدایا question نوشته god by a سوال photo 9 اردیبهشت 1394 – سری سی و سوم عکس نوشته طنز و استاتوس باحال 9 اردیبهشت ماه 1394 گلچین جملات بامزه و شوخی های خنده دار و لطیفه خلاقانه ایرانیان متون بانمک تاپیپوگرافی جالب خدایا نه آنقدر پاکم که مرا کمک کنی رو یه کاغد نوشتم وای فای نداریم لطفا سوال نکنید میخوام بچسبونم رو دیوار خونه که مهمونا اومدن سوال نپرسن

یه جوری از هدف پسرا میگن

question a سوال photo نوشته خدایا by عکس یه god عکس و تصویر مهمانی اش آغـاز می شود مـادر سفـره ی عـزای میــوه ی دلش را پهن میکند همـه دعوتنـد کوچـک و بــزرگ پیــر و جــوان بچـه مذهبـی ها و آنهـا که شاید چهــره هایشان کمی خـاص تر باشد شیــرخواره ها فقط یه سوال و اون اینکه مداحی پلی میشه براتون برچسبها محرم ولی خدایا من که جرات این کارو ندارم پس این قدر تو فکرم 

عکس نوشته های عاشقانه و غمگین شهریور 94

question a god خدایا عکس by سوال نوشته photo یه عکس نوشته های عاشقانه و غمگین شهریور 94 نام مرده ﻣﺘﺤﺮﻙ نام خانوادگی تنها ﻣــــــﺦ ﺗﻌــﻄﯿﻞ ﺟــــــﯿﺐسوال بعدلطفا ﺍﻋﺼـــﺎﺏ داغــــــووون ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﺎﻧـــــم معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مـــــــــــبادا خدایا هرگاه با توسخن میگویم آرامش عجیبی رادر خود احساس می کنم ﯾـﻪ ﻭﻗـﺘﻬـﺎﯾـﯽ ﺩﻟــﺖ ﻣـﯿـﺨـﻮﺍﺩ ﯾــﻪ ﭘـــﺮﺍﻧــﺘـﺰ ﺑــﺎﺯ ﮐـﻨـﯽ

عکس نوشته های قرآنی on Instagram لطفا کسانی که از

نوشته by god سوال عکس یه خدایا question a photo 847 likes 26 comments – عکس نوشته های قرآنی qurangraphy on instagram لطفا کسانی که از اکسپلور این پست رو میبینن

تسکتدلنوشتهعکسنوشتهغمگین textghamzade

نوشته یه a عکس god by خدایا سوال photo question تسکتدلنوشتهعکسنوشتهغمگین textghamzade دلنوشته های سیا سیگاری تو کامنت ها دوستانتون و تک کنین siyasigariblogfacom twittercomsiyasigari telegramcomsiyasigari 390 posts 27980 followers 856 following

عکس نوشته پروفایل

photo a یه سوال خدایا god عکس by question نوشته عکس نوشته پروفایل تلگرام عکس نوشته پروفایل اینستاگرام جدید زیبا سال جدید 96 دخترانه پسرانه عشقولانه عاشقانه دوست دختر جدایی آشنایی عشقی دوست خائن هعی خدا زیباترین عکس نوشته و تکست گرافی عاشقانه غمگین خدایـــــــــــــا اگه یه روز فراموش کردم خدای بزرگـــــــــــــی دارم تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده 

عکس نوشته های زیبا درباره خدا 2

question نوشته by خدایا سوال a photo god عکس یه قشنگ و زیباترین متن های خواندنی درباره خدا تمام غصه های دنیا را میتوان با یک جمله تحمل کرد خدایا می دانم که می بینی الهی جز ت

Images about عکنوشتهجدید tag on instagram

a یه سوال god عکس نوشته خدایا photo question by کلی سوال ازت میپرسن که تو حتی واسه یه دونه ی اونا هم جواب نداریکلی سرکوفت بهت میزنن و با کلی علامت سوال تنهات میزارن خدایا یه سوال بقیه باهات نسبتی دارن siyasigari عکسنوشته عکس دلنوشته متن خاص عکنوشتهجدید عشق متنسنگین ایران عاشقانه فاز فازسنگین لاو love جدایی تنهایی دیسلاو 

یه دنیا دلم گرفته

photo نوشته by عکس سوال a question خدایا یه god یه دنیا دلم گرفته – خداوندا دستهایم خالی است و دلم غرق در آرزوها یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن

خدایا مگه من چه گناهی کردم

سوال by god خدایا نوشته عکس question a یه photo 8 دی 1390 – وقتی این جمله رو میشنوی اولین سوالی که به ذهن آدم میاد اینه که اصلا گناه چه ربطی به مشکلات تو زندگی داره یعنی واقعا چون من گناه کردم این بلاها داره به سرم میاد یعنی کسانی که گناه نمی کنن هیچ مشکلی تو زندگیشون ندارن و همیشه شاد و سر حال هستن و صفا می کنن و هزاران سؤال دیگه که فقط با شنیدن این یه جمله تو ذهن 

چرا خدا جواب من رو نمیده

question عکس by photo god یه سوال خدایا a نوشته هر چه خدا اونا رو امتحان کرده سربلند بیرون آمدن و گفتن خدایا میدونم که تو هوای من رو داری در روایت یه سوال تویی که میگی اشتباهات ادم رو نباید انداخت تقصیر خدا پس اون بچه ای که از شدت فقر سر گرسنه رو زمین میذاره چی هایا اصلا اونی که نوشته بودن یا علی بن موسی الرضا اون موقع هنوز نمیدونستم بچه ام پسره یا دختره میدونم خودم 

نامه تکاندهنده یک دختر به ظریف

عکس خدایا نوشته سوال photo یه question by a god 2 ر 1392 – یه کاری کنید ارزونی بشه کرایه خونه کم بشه مواد غذایی ارزون بشه بازار کار رونق پیدا کنه دارو و درمان به قیمت خون آدم نباشه امنیت و رفاه داشته باشیم من یه دختر 26 ساله ایرانی ساکن ایرانم ببخشید که نمیتونم خودم رو کامل معرفی کنم امیدوارم کامنت منو کامل بخونید دراین سیاه دخمه خدایا تو شاهدی

فقط خدای عزیزدلللللللم

question a god سوال عکس نوشته خدایا photo یه by فقط خدای عزیزدلللللللم – اینجابرعکس خیلےجاهای دگر فقط خداهست اینجا عشق یعنےحضورپررنگ خدا – فقط خدای عزیزدلللللللم

چایی با طعم خدا

god یه سوال a photo by خدایا نوشته عکس question چایی با طعم خدا – متن زیبا – خدایــــا یاری ام کن همـــــواره همـــان گـــونه کــه تو می خــواهــــی باشم واسم مهمه تمام نوشته هایی که مینویسید پس خواهش میکنم یکم وقت بزارید حتی اگه الان حوصله ی نوشتن ندارید ننویسید بزارید یه موقع دیگه اما حتما بنویسید ممنوناز همین جا ن2 ادامه مطلب یه سری عکس مربوط به دل نوشت 6 هستش و یه متن زیبا

کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک

by یه سوال photo عکس خدایا نوشته a god question 2 ر 1392 – یک دختر ناشناس برای آخرین پست دکتر ظریف جمعه 2 ر ماهکامنتی پردرد گذاشته است که به شرح زیر است سلام آقای ظریف وقتتون بخیر

می خوای آرزوت بر آورده بشه

یه سوال photo a god نوشته عکس question خدایا by می خوای آرزوت بر آورده بشه – اینجا قراره به آرزوهامون برسیم – می خوای آرزوت بر آورده بشه

و خداوند سکوت را آفرید

by photo a خدایا یه عکس نوشته god question سوال خدایا نمی خواهم هم راه و هم ردیف مردمانی باشم که ناچارم در کنارشان روزگار بگذرانم برای اون یه وجب خاک همه دنیامونو دادیم ما برای بوی گندم خیلی چیزامونو دادیم هیشکی یادمون نداده خنده هامونو ببینیم این فقط درد وطن نیست ما تو غربتم همینیم نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم دی 1394ساعت 1542 توسط الی| 4 که دهان هر سوالی را ببندد

خدایا چی میشه به منم یه بچه بدییعنی میشه حامله باشم

عکس god سوال photo نوشته by question a خدایا یه تا امروز که 29 پری ام که بی بی منفی بوده پری هام 30 روزستخیییییلی ناراحتم ونوس جان چند وقت منتظری

فاحشه ای در آغوش خدا

خدایا a photo god عکس نوشته سوال question by یه نیازمون به یه آفریننده وابستگی وحشتناکی که ما به خدا داریم باعث میشه حداقل سه چهارم ماها خدا رو قبول داشته باشیم و اون یک چهارم وسط دو راهی 2تا سوال گیر کنن نه نگه داری از یه مادر مادرم با وجودش من تازه فهمیدم که بین دستهای خدام و چققدر جام امنه میدونی دوست دارم این زندگیو خدایا ممنون نوشته شده در چهارشنبه 

عکس نوشته های عاشقانه با فضای غمگین و دلتنگی

خدایا by سوال photo question عکس نوشته a یه god 26 آذر 1394 – عکس نوشته های عاشقانه با فضای غمگین و دلتنگی از بخش عکس نوشته های عاشقانه سایت عاشقانه لاو 98 با عنوان عکس نوشته های عاشقانه با فضای غمگین و دلتنگی منتشر شد فکر کن یه در صد احساس میکنی که خیلی شاخی که تو یه لحظه با هزار نفری نه عزیز من خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود عکس نوشته 

عکس پروفایل خاص

photo خدایا یه a نوشته سوال god عکس question by اگه مهم بودید کار به سوال کردن نمیرسید عکس پروفایل خاص عکس برای پروفایل عکس پروفایل تلگرام عکس نوشته پروفایل خدایا اگه یه روز فراموش کردم خدای بزرگی دارم تو فراموش نکن که بنده ی کوچیکی داری عکس پروفایل خاص عکس برای پروفایل عکس پروفایل تلگرام عکس نوشته پروفایل عکس پروفایل عاشقانه 

خدایا چقدر بدبختم چرا فراموشم کردی

by photo a god عکس question خدایا سوال یه نوشته خدایا چقدر بدبختم چرا فراموشم کردی – شرح بدبختیام براتون که ببینید بدبخت تر از من همنیست

برچسب درد و دل با خدا

question خدایا a یه photo عکس god by نوشته سوال خیلی دوست دارم بنویسم و نوشته ام حرفهای دلم باشه بنویسم و تهش هم بگم ممنونم خدایا سلام خدا اینکه دیر به دیر میام باید بگم مشغولم و گرفتار و شرمنده خدایا مهربونی تو هیچ میدونستی انقدر مهربونی که ماها گاهی این مهربونی رو نمیبینیم و بد میفهمیم باید ببخشی تقصیر ما این وسط اینه که کمتر میدونیم و عجولیم و کم میاریم شاید هم کم 

عکس غمگین وتنهاییدل نوشتهshadi641

خدایا god question عکس by یه a سوال photo نوشته پریسازابلیپور دل نوشتهخدایا میترسم از این حال میترسم احساس خوبی ندارم خدایا کمکم کن لطفا کمکم کن خدا خواهش میکنم من خیلی میترسم تو این دنیا خودت امشب منم دل دارم دوسش دارم حتی بیشتر از خیلیای دیگه تنها اینو میدونم خدا ک انصاف نیست سهم من از اون فقط از دور مشاهده کردن خوشبختی اون باشه خدایا فقط ی سوال

عکس نوشته خدایا کمکم کن جدید با متن عکس نوشته

نوشته a خدایا photo یه سوال by question god عکس اگر به دنبال عکس نوشته و عکس پروفایل جدید در مورد توسل به خدا و تکیه کردن به خدا در امور روزانه زندگی برای انتخاب در پروفایل خود و شبکه مجازی هستید به شما پیشنهاد میکنیم به پست عکس نوشته خدایا کمکم کن جدید با متن بروید

جولین ترژر چگونه سخن بگوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن

a by عکس نوشته یه خدایا photo god question سوال ما عروض تکراری داریم که میاد جاییکه هر جمله به شکل جمله سوالی ادا میشه اینگار که سوالی بوده در حالیکه سوال نبوده بلکه یک جمله خبری بوده خنده حضار و اگر این

خدایا معجزهات را نشان بده عکس

سوال a خدایا عکس یه photo by نوشته question god 13 آبان 1395 – طرفداری- هواداران استقلال امروز در مقابل بیمارستان ایرانمهر تجمع کردند و برای بهبودی و شفای ایشان دعا کردندجمله نوشته شده روی یکی از پلاکارد ها سوژه عکاسان شد

خدایا

photo سوال a یه خدایا by عکس question نوشته god ﻳﻪ ﺭﻭﺯﻱ ﻳﻪ ﺟﺎﻳﻲ ﻳﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ اﻳﻲ اﺯ ﻣﻦ ﻳﺎﺩﺕ ﻣﻴﺎﺩ ﻛﻪ ﺑﺪ ﺩﻟﺘﮕﻢ ﻣﻴﺸﻲ اﻭﻥ ﺭﻭﺯه ﻛﻪ ﻣﻴﻔﻬﻤﻲ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ﺗﻮ ﭼﻲ ﻛﺸﻴﺪﻡ یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه بدی هاش یادت میره نامردیش یادت میره بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل لامصبم آروم شه دلم برای 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.